Verzenden
Coffeeparts.nl maakt voor verzendingen gebruiken van DPD (pakket) voor zowel bezorging doordeweek als op zaterdag. DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag. Eventueel kunt U bij een bestelling die U op vrijdag doet aangeven dat U het zaterdag wilt ontvangen. Wij zorgen dat deze dan vrijdag de deur uit gaat met melding "Levering zaterdag". U kunt deze keuze maken bij de verzendmethoden.
Terug naar boven
Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland bedragen voor pakketten € 5,95 tot 31,5 kilo. Binnen Nederland geldt ook dat bestellingen met een netto orderbedrag (incl. BTW en excl. verzendkosten) boven de € 75,00 gratis worden verzonden. Voor pakketten buiten Nederland (binnen Europa) gelden verzendkosten vanaf € 13,95 (afhankelijk van het gewicht worden de verzendkosten berekend). Pakketten naar het buitenland worden altijd verzonden met Track&Trace.
Terug naar boven
Retourneren
Terugsturen van geleverde producten kan ten allen tijden binnen 14 werkdagen na ontvangst van het geleverde product. Uiteraard is het altijd prettig om contact hierover te hebben via mail of telefoon. Wellicht kunnen wij het probleem oplossen door het geleverde product om te ruilen voor het juiste of U te voorzien van advies. Producten die uitgesloten zijn van retournering staan als zodanig omschreven in de Algemene Voorwaarden bij punt 8.2 lid g. Het betreft o.a. verzegelde producten zoals printplaten en modules. Dit wordt bij de producten zelf en bij eventueel telefonisch advies ten allen tijden vermeldt en deze producten zijn dan ook verzegeld. Met onverbroken zegel mogen de producten gewoon terug worden gestuurd. Indien redelijkerwijs mogelijk ontvangen wij retour gestuurde producten uiteraard graag in de originele verpakking!
Bij het retourneren van geleverde producten zijn de kosten van het retournernen voor eigen rekening met uitzondering van defecte of verkeerd geleverde/geadviseerde artikelen. Hiervoor zal Coffeeparts U schadeloos stellen door het product kosteloos (vrij van verzendkosten) om te ruilen of terug te nemen en hiervoor ook de retourkosten voor haar rekening nemen. Dit kan wel betekenen dat een eventuele bijbetaling voor bijvoorbeeld een duurder product nodig is.
Kortom komt het er op neer: Niet Goed, Geld Terug!
Terug naar boven
Pakket volgen
Voor het volgen van een pakket krijgt U na verzending altijd een Trackingcode in de vorm van een link via de e-mail met een status update. Deze Trackingcode zal in de meeste gevallen in de avond na 21:00u werken.
Terug naar boven
U bent niet thuis?
Wat gebeurt er met uw bestelling als U niet thuis bent? DPD zal in eerste instantie altijd bij de buren proberen het pakketje aan te bieden (tenzij uitdrukkelijk aangegeven dit niet te doen). U krijgt dan een briefje in de brievenbus met de melding hiervan. Mochten de buren onverhoopt ook niet thuis zijn dan komt de pakketbezorger de volgende dag nogmaal bij U langs om het pakket aan te bieden. Eventueel kunt U ook online een nieuwe afleverdatum of -adres opgeven. Dit kan ook via de link in de email met de Trackingcode.
Terug naar boven
|